To ΤRC OFF δοκίμασε το Insignia OPC στις Σέρρες και παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο:
"Η κορυφαία εκδοχή του Opel Insignia δε θα μπορούσε παρά να φέρει τα αρχικά OPC (Opel Performance Center), του τμήματος δηλαδή της μάρκας που αναλαμβάνει να δώσει στα καθημερινά μοντέλα Opel όλα εκείνα τα στοιχεία ώστε να χαρακτηρισθούν «σπορ». Τι είναι όμως το Insignia OPC; Ε, λοιπόν είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό Insignia, καθώς εκτός από τον V6 κινητήρα 2,8 λίτρων Turbo με 325 ίππους, φέρει σύστημα τετρακίνησης (Haldex 4ης γενιάς με πίσω eLSD), πανίσχυρα φρένα της Brembo (355 mm εμπρός), ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (σύστημα FlexRide με επιλογές Normal, Sport και OPC), αλλά και διπλή εξάτμιση Remus για τον απαραίτητο ήχο. Αισθητικά, το Insignia OPC ξεχωρίζει από τους μυώδεις προφυλακτήρες, τις όμορφα ενσωματωμένες εξατμίσεις πίσω, τις 19άρες ζάντες (προαιρετικά 20άρες όπως στο αυτοκίνητο των φωτογραφιών), αλλά και από το σπορ εσωτερικό όπου εκτός από τις δερμάτινες επενδύσεις και τις μαύρες αποχρώσεις ξεχωρίζουν τα εκπληκτικά καθίσματα της Recaro.
Αρκετά όμως με τη θεωρία, μιας και πρόσφατα βρέθηκα στην πίστα των Σερρών για μια πρώτη επαφή με το «κακό» Insignia. Η «φροντίδα» των μηχανικών του OPC είναι ορατή από τον πρώτο κιόλας γύρο, καθώς το Insignia καταφέρνει και κινείται ιδιαίτερα σβέλτα, κρύβοντας καλά τόσο τον όγκο του όσο και το αυξημένο βάρος του (περίπου 1.900 κιλά με οδηγό και καύσιμα). Σε αυτό βέβαια φροντίζει και ο V6 κινητήρας, ο οποίος εκτός από τους 325 ίππους προσφέρει και εκπληκτική ροπή 435 Nm. Το σύστημα FlexRide που αναφέρω παραπάνω, σε OPC Mode εξασφαλίζει μειωμένες κλίσεις και βελτιωμένη αίσθηση τόσο στο σύστημα διεύθυνσης όσο και στην απόκριση του γκαζιού, ενώ τα φρένα πραγματικά δείχνουν ακούραστα κατά τους γύρους στην πίστα. Μακάρι το ίδιο ακούραστα να ήταν και τα κορυφαία Pirelli P Zero που φορούν όλα τα Insignia OPC, τα οποία μετά από αρκετούς γύρους παρέδωσαν το πνεύμα στο «λαστιχοφάγο» αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Αρκετά όμως με τη θεωρία, μιας και πρόσφατα βρέθηκα στην πίστα των Σερρών για μια πρώτη επαφή με το «κακό» Insignia. Η «φροντίδα» των μηχανικών του OPC είναι ορατή από τον πρώτο κιόλας γύρο, καθώς το Insignia καταφέρνει και κινείται ιδιαίτερα σβέλτα, κρύβοντας καλά τόσο τον όγκο του όσο και το αυξημένο βάρος του (περίπου 1.900 κιλά με οδηγό και καύσιμα). Σε αυτό βέβαια φροντίζει και ο V6 κινητήρας, ο οποίος εκτός από τους 325 ίππους προσφέρει και εκπληκτική ροπή 435 Nm. Το σύστημα FlexRide που αναφέρω παραπάνω, σε OPC Mode εξασφαλίζει μειωμένες κλίσεις και βελτιωμένη αίσθηση τόσο στο σύστημα διεύθυνσης όσο και στην απόκριση του γκαζιού, ενώ τα φρένα πραγματικά δείχνουν ακούραστα κατά τους γύρους στην πίστα. Μακάρι το ίδιο ακούραστα να ήταν και τα κορυφαία Pirelli P Zero που φορούν όλα τα Insignia OPC, τα οποία μετά από αρκετούς γύρους παρέδωσαν το πνεύμα στο «λαστιχοφάγο» αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Σε γενικές γραμμές, το Insignia OPC είναι ένα «ειδικό» αυτοκίνητο για «ειδικούς» πελάτες Opel. Με τιμή 45.990 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό, απευθύνεται σε λάτρεις της μάρκας Opel αλλά και λάτρεις των επιδόσεων, οι οποίοι ζητούν ταυτόχρονα ένα άνετο (ναι είναι άνετο παρά το σπορ ύφος), ποιοτικό και ευρύχωρο όχημα γι αυτούς και την οικογένειά τους."
Πηγή: TRC OFF